Zarówno Black Friday, jak i Cyber Monday przyszły do nas ze Stanów Zjednoczonych. Oba te wydarzenia następują po sobie w listopadzie. Ich tradycje coraz bardziej się przenikają, jednak ich idee różnią się od siebie.

Black Friday – okazje stacjonarne

Czarny piątek jest wydarzeniem, które jest związanie z Dniem Dziękczynienia. Historia Black Friday sięga połowy XX wieku, kiedy podczas pochodów, reklamowano towary oraz usługi sponsorów przemarszów. Dzień później sklepy odnotowywały dużą większą sprzedaż. Idąc za ciosem i chcąc przyciągnąć do siebie jeszcze więcej klientów, wprowadzano mega promocje. Często były one naprawdę imponujące.
W Polsce różnie to wygląda i zależy od sklepu. Jednak z pewnością można „upolować” duże okazje.

Cyber Monday – sklepy online i ich szansa

Cyber Monday ma związek z rozwojem internetu. Jego założeniem było zwiększenie sprzedaży w małych sklepach internetowych, które nie miały szansy konkurować z dużymi sieciamii, oferującymi zniżki podczas Black Friday.
Obecnie Cyber Monday to zazwyczaj kontynuacja święta promocji — biorą w nim udział sprzedawcy oferujący swoje towary zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online.

Spytacie, a jak my przygotowaliśmy Cyber Monday?

Przedłużamy ofertę promocyjną z Black Friday :) Więcej szczegółów tutaj.

Zapraszamy.